avalon

time 10/6/17   11:20 Msk

 


28.09.2017 29.09.2017 30.09.2017 01.10.2017 02.10.2017 03.10.2017 04.10.2017 05.10.2017 06.10.2017 TOTAL
Nate


74,1




8 195,6
zorroyr 179,4

89,7 74,1 343,2 89,7
89,7 5 596,8
Manishh
111,0
441,8 277,5 388,5 432,0 55,5 111,0 4 137,9
Sir Her 180,0
60,0 215,2 60,0 42,4 120,0 60,0
2 954,4
Daisy duck




2 040,0


2 040,0
Moonspell



387,6
193,8

2 002,6
Klayvin Sanchez



360,0
360,0

1 970,4
Dirte 432,7







1 332,7
Mudd


60,0


180,0
922,2
DecimaMorta








724,6
Queen








477,4
DS



64,6


193,8 258,4
semajs








239,4
punk suburbio








100,8
It@lo Loko








82,8
Dummonia








51,1
Marie








38,5
Edron 499,5

180,0 444,0

303,0 499,5 -1 478,2
DG








-1 685,2
Bryanne


192,5 120,0 120,0
77,0
-2 902,2
CAR







166,5 -3 187,8
MONSTER








-3 839,2
Horiginal -6 094,3 207,9

133,8 138,6


-3 965,1
milene
85,2





42,6 -5 301,6
TOTAL
-4 802,7 404,1 60,0 1 253,3 1 921,6 3 072,7 1 195,5 675,5 1 103,1 8 766,3

Tips and ideas on the game. Everything is controversial

Портал / Portal

 

Главная ошибка при покорении портала — это то, что войска много простаивают. И если при низком уровне монстров это не страшно, то при более сложных уровнях монстров это становится критичным. Конечно, руководителям акции удобней четко расписать кто, куда и когда атакует, в какой кооперации. Это вроде как создает порядок — но, повторюсь, это неправильный путь.

Логика должна быть такая — слабые, но близко рассположенные замки долны организовывать непрырывную карусель коопераций. Сильные войска должны постоянно атаковать, переходя сходу из одной кооперции в другую, добавляясь уже в конце режима ожидания.

 

The main mistake in conquering the portal is that the troops are idle for a long time. And if at a low level of monsters it's not scary, then at more complex levels of monsters it becomes critical. Of course, the leaders of the action is more convenient to clearly describe who, where and when attacks, in what cooperation. It's kind of like it creates order — but, again, this is the wrong way.
Logic should be this — weak, but closely located locks must organize an uninterrupted roundabout of cooperations. Strong troops must constantly attack, moving immediately from one co-operation to another, adding at the end of the waiting mode.


Подземелье/Dungeon (идеи Vital)

 


Дух дракона имеет спциализацию согласно развитию своих качеств с добавкой качеств  собираемой для него амуниции, разбитую по типам: берсерк, рыцарь и маг.

Замечено, что при прочих равных условиях Маг побеждает Рыцаря, Рыцарь побеждает Берсерка, Берсерк побеждает Мага. На начальном этапе — уровня до 28, наверное, практика показала оптимальность выбора Рыцаря при использовании такой тактики:

* Приоритет в амуниции желателен на вещи с хорошим парированием удара. Но при этом хотя бы одна вещь должна принадлежать магу для компенсации потери маны.

* Заходить в лабиринт лучше с 21 уровня даже тогда, когда находишься уже на 40-х этажах, по пути собирая опалы, паутину, кристаллы и глину. И,. конечно, свитки. Остальное брать только при наличии свободного места в сумке

* в лабиринте обязательно использовать VIP режим.

* оптимально сначала убить босса (он наносит больший ущерб) а потом прочих монстров

* для особо любящих лабиринт имеет смысл изменять очки опыта лорда в очки опыта духа дракона у алхимика

* с 27 уровня духа нужно активно увеличивать сумку

 

The spirit of the dragon has a specialization according to the development of its qualities with the addition of the qualities of the ammunition collected for it, broken down into types: berserk, knight and magician.
It is noticed that, other things being equal, the Magician defeats the Knight, the Knight defeats the Berserker, the Berserker defeats the Magician. At the initial stage — the level to 28, probably, the practice showed the optimality of the Knight's choice when using such tactics:

* The priority in the ammunition is desirable on things with a good parrying blow. But at the same time, at least one item must belong to the magician to compensate for the loss of mana.
* Go into the labyrinth better from level 21, even when you are already on 40 floors, collecting opals, cobwebs, crystals and clay along the way. AND,. of course, scrolls. The rest should be taken only if there is free space in the bag
* In the maze, you must use the VIP mode.
* it is optimal to first kill the boss (it does more damage) and then other monsters
* for those who particularly love the labyrite, it makes sense to change the experience points of the lord in the experience points of the spirit of the dragon from the alchemist

* from the 27th spirit level, you need to actively increase the bag

 

Армия/army

Пехота/infantry

 



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Бонус к bonus light cavalry archers light cavalry archers light cavalry archers light cavalry лучники light cavalry archers
Здоровье health 4 4 5 6 7 8 9 11 12 14
Атака attack 1 2 2 2 3 3 4 4 5 6
Оборона defense 4 5 6 7 8 9 10 12 14 16
Скорость  speed 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
Сила force 10 13 17 22 29 37 48 63 82 106
Вместимость capacity 5 6 7 8 9 9 10 11 12 13
Содержание content -0,2 -0,4 -0,6 -0,8 -1 -1,2 -1,4 -1,6 -1,8 -2

 

Осадные войска/siege troops



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Бонус к bonus defense against a trap attack of traps defense against a trap attack of traps defense against a trap attack of traps attack of traps defense against a trap attack of traps defense against a trap
Здоровье health 3 3 4 4 5 5 6 8 8 10
Атака attack 2 4 3 6 4 8 9 6 12 9
Оборона defense 4 2 5 3 7 4 5 11 7 14
Скорость  speed 5 7 5 7 5 7 7 5 7 15
Сила force 10 13 17 22 29 37 48 63 82 106
Вместимость capacity 11 7 13 9 16 11 12 21 14 24
Содержание content -0,2 -0,4 -0,6 -0,8 -1 -1,2 -1,4 -1,6 -1,8 -2